19 maart 2024

SponsorKliks

Met SponsorKliks kun je nu zelf een financiële bijdrage leveren aan onze buurtvereniging, zonder dat het jou een cent extra kost!

Reserveer een restaurant of bestel online een pizza via o.a. Thuisbezorgd en onze buurtvereniging ontvangt geld in de clubkas. Via de categorieën boven in het menu kun je tevens bij diverse webwinkels als Wehkamp, Bol.com, Coolblue, Booking.com, Expedia en Zalando bestellen. Een percentage van het aankoopbedrag gaat dan ook naar onze buurtvereniging. En nogmaals, het kost jou niets extra!

Wil je onze buurtvereniging ook GRATIS sponsoren? Zorg er dan voor dat je voortaan jouw online aankopen doet via de SponsorKlikspagina op onze website. Voor jou een kleine moeite, voor onze buurtvereniging directe inkomsten. Stel je eens voor wanneer alle leden dit zouden doen? Vertel dit daarom door aan andere mensen die onze buurtvereniging een warm hart toedragen

Hoe werkt het?

Heel simpel. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.nl wordt gedaan. 75% van deze commissie storten wij op de bankrekening van jouw vereniging. Of je nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of je gaat via SponsorKliks.nl naar de site van Bol.com, je betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert Bol.com ons een commissie uit en profiteert jouw vereniging hier direct van!

Ga naar onze website www.buurtverenigingdeeendracht.nl  klik op de button van SponsorKliks en je komt vanzelf op de pagina. Van daaruit kun je verder naar de internetwinkels die bij SponsorKliks zijn aangesloten.